close
全台唯一獨家首播,陳冠希與農夫最新粵語MV $$$
聽說裡面很有多大明星喔!大家用迴響留言說說你看到誰了吧!
有字幕模糊版 (下方上有無字清晰版喔!)



無字清晰版



歌詞:

$$$ (Revised Version 18/1/2008)

:  DJ Tommy / 許冠傑

:  農夫

:   DJ Tommy

: 陳冠希 (feat: 農夫)

(錢錢錢) 俾我

(錢錢錢) 搵晒

(錢錢錢) 你要

(錢錢錢) 我係

(錢錢錢) 囉晒

(錢錢錢) D

唔好話我自大 全世界

都係為左我黎到呢個世界

著恤衫著皮鞋打呔

都係為左我 同時間鬥快

我一出場你就嗌

一見到我D女就high high

為左我 幾多朋友都bye bye

連父母兄弟姊妹都可以出賣

到一棟大廈

唔到一個家

到金鑽電話

唔到一句真話

到一幅名畫

買唔到才華 買到以為我係萬能

成千上萬人 當正我神咁

拜拜拜拜

(錢錢錢) 俾我

(錢錢錢) 搵晒

(錢錢錢) 你要

(錢錢錢) 我係

(錢錢錢) 囉晒

(錢錢錢) D

唔好話我自大 全世界

只要有我 就可以踩過界

o係娛樂界 乜野都係我作怪

邊個邊個囉獎 有人賣就有人買

o係政治界 因為我先至有貪污腐敗

有我越多權力越大爽晒

that’s why 殺人放火金腰帶

到一隻鑽戒

唔到個好太太

到一身名牌

唔到一D愉快

到一味擦鞋

買唔到愛戴 買到以為我係萬能

成千上萬人 當正我神咁

拜拜拜拜

人人人人 唸唸唸唸

點樣搵 搵多D 搵多D

搵多D搵多D

搵多D搵多D

搵多D搵多D

(錢錢錢) 俾我

(錢錢錢) 搵晒

(錢錢錢) 你要

(錢錢錢) 我係

(錢錢錢) 囉晒

(錢錢錢) D

(錢錢錢)

五十年不變

(錢錢錢)

我淨係睇得見

(錢錢錢)

你咪話我賤

(錢錢錢)

唔要面 但係點 都要搵多D


arrow
arrow
    全站熱搜

    e234 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()